Často kladené otázky
Lze objednat více stejných kytic?
Každá naše kytice je originál, nelze tedy objednat stoprocentně stejnou druhou kytice. Vazby vycházejí z typu, mohou si být tedy velmi podobné a sladěné.
Jak dlouho trvá odeslání/doruční pugétů?
Pugéty ve většině případů odesíláme do 5 pracovních dní, nejpozději však do 14 dnů. O jejich odeslání vždy kupujícího informujeme emailem. Doba doručení pak závisí na zvoleném přepravci.
Při přejímce jsem zjistil/a poškození krabice.
Před přebráním zásilky ji vždy zkontrolujte s přepravcem/řidičem. V případě porušení obalu sepiště s řidičem reklamaci a balík nepřebírejte.
Jak je objednávka zabalena?
Pugéty balíme do dárkového balení a posléze do obalové krabice.
Jak se mám o pugét starat?
Mějte na vědomí, že se jedná o umělé květiny. Květiny nezalévejte ani nevystavujte vlhku. Neumisťujte květiny na slunce, kde hrozí vyblednutí některých barev. Květiny umístěte z dosahu dětí.
Může se květina poškodit?
Při balení dbáme na to, aby byla kytice co nejlépe zabalena a nedošlo k poškození. Může se však stát, že se uvolní lísteček či květ, který je možné opět na větvičku nasadit. Nejedná se tedy o důvod k reklamaci.
K čemu květiny slouží?
Naše pugéty slouží pouze k dekorativním účelům uvnitř budovy viz otázka Jak se mám o pugét starat a kytice nemá hygienické atesty.
Lze si pugét upravit dle vlastních požadavků?
Ano, jednotlivé květiny lze tvarovat do požadovaného tvaru, nesmí být však použita hrubá síla.