Reklamační řád
Jak postupovat při reklamaci
- Reklamaci provádí osoba, která zboží objednala. V odeslané reklamaci uveďte telefonní číslo a email pro rychlé spojení v případě nesrovnalostí.
- Vyplněný formulář zašlete společně s reklamovaným předmětem nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
- Reklamujete-li poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu.
- Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Použité zboží nebo část sady vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození.
- Balíček zašlete jako obyčejnou zásilku nebo doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Nepřebíráme zásilky zaslané na dobírku.
Adresa pro zaslání reklamace:
Ing. Jan Škráček Nedakonice 92, Nedakonice 687 38
Kontakty:
- telefon: +420 737 713 623
- e-mail: eshop@pugetov.cz
- dotazy: eshop@pugetov.cz
Vyřízení reklamace
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30 denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.
Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
Zboží si vždy při přebírání zásilky zkontrolujte. Jeví-li zásilka známky poškození, nepřebírejte ji.
V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Ke stažení
Formulář pro reklamaci (pdf, 66.9 kB)