Jak postupovat při reklamaci

  1. Reklamaci provádí osoba, která zboží objednala. V odeslané reklamaci uveďte telefonní číslo a email pro rychlé spojení v případě nesrovnalostí.
  2. Vyplněný formulář zašlete společně s reklamovaným předmětem nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  3. Reklamujete-li poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. 
  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Použité zboží nebo část sady vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození.
  5. Balíček zašlete jako obyčejnou zásilku nebo doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Nepřebíráme zásilky zaslané na dobírku.

Adresa pro zaslání reklamace:

Ing. Jan Škráček Nedakonice 92, Nedakonice 687 38

Kontakty:

  • telefon: +420 737 713 623
  • e-mail: eshop@pugetov.cz
  • dotazy: eshop@pugetov.cz

 

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30 denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

 

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

Zboží si vždy při přebírání zásilky zkontrolujte. Jeví-li zásilka známky poškození, nepřebírejte ji.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

 Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.